IT'S GETTING BETTER

 
Bra helg det här.
I lördags kom Johan hit med några krukor och fröpåsar, sen jämförde männen frön och diskuterade diverse teser.
Ungefär. Egentligen vet jag inte riktigt, för jag hade kirrat garn och virknål tidigare på dagen och var inte riktigt över tanken på att göra en basker.
Inte jättesocial just då alltså.
 
Första försöket blev väl lite sådär (här med halsduk som rekvisita, så ni skall få lite "Oj, nu är det så kallt ute så jag nog måste ta på mig min virkade basker"-feeling.) :
 
Okej. Den blev större än den förra, men helt hundra kändes den ju inte.
 
Så jag försökte göra lösare maskor och la till ett extra varv:
 

Nöjd. Like a boss.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Härligt!

2012-11-12 @ 18:56:51
URL: http://rostmackan.blogspot.com
Postat av: Fredrikapåvinden

Åh fiiin!!! Nu kan du va stolt!

2012-11-12 @ 22:50:09
URL: http://fredrikapavinden.blogg.se
Postat av: Annika

Men, så sött! På första bilden ser du ut som Mimmi Pigg! :D Puss!

2012-11-13 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback