LIKE A MISSING PIECE OF PUZZLE

 
Hörrni, det här är inte bra.

Gab ville att jag skulle skriva vad jag önskar mig i julkapp, och som vanligt står ett pussel överst på listan.
Jag har ju dreglat över guldklimpen på 32 256 bitar från Ravensburger ett tag nu, och det skulle faktiskt passa jäkligt bra i min samling.
Det har visserligen hänt att jag nämnt det tidigare, och han har ärligt talat inte verkat helt pigg på att ha det här.
Och att försöka få "man får med en liten vagn så man kan dra hem det också!" att låta som något positivt borde jag nog vid närmare eftertanke skippat. Känns liksom som en rätt dålig idé att i förhand avslöja att det väger nånstans just under 20 kg, när vi bor på fjärde våningen och saknar hiss.
 
Nåväl, hoppet fanns ändå kvar.
Tills jag insåg att det kunde vara vettigt att mäta vardagsrumsgolvet och kom fram till att det möjligtvis kan fungera om vi bär ut soffbordet, datorerna och stereobänken. Teven får i alla fall få vara kvar (kan dock behövas flyttas till ett hörn).
Alltså, så jäkla typiskt att jag inte tänkte på det här när vi valde lägenhet.
 
 
Med andra ord: ÄÄÄ!
 

Kommentarer
Postat av: Neha

Oj, och jag tappar tålamodet på bara typ 100 bitar...

2012-11-27 @ 22:36:53
URL: http://Nehaexponerar.blogg%2Cse
Postat av: Ellet

Blir det en hel vägg av det när man är klar? Jag har stora pussel jag vill sätta upp för dom är så fina (gamla kartor) och man vill verkligen bara klistra upp alltihopa :) Om det blir en vägg - klistra på pappskivor och släng upp'et, det kommer bli awesome! :D

Svar: Vanligtvis är jag emot att limma ihop pussel (går ju inte att pussla igen ju!), men i det här fallet vore det faktiskt kalas! Tyvärr verkade inte min sambo med på att ha en 5,5 meter bred tavla i vår lägenhet. Förresten uppskattar han inte tejp i taket heller. Just typiskt, jag som trodde att kattjulklappen skulle gå hem.
phyllisholly.blogg.se

2012-11-28 @ 21:35:04
URL: http://rostmackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback