WHEN I GROW UP

 
Ni vet när man stiger upp jättetidig och känner sig sjukt duktig, tills man inser att det var helt onödigt eftersom man ändå inte orkar göra något vettigt av dagen?
Idag var en sån dag.
 
Men jag tänkte att jag i alla fall kan uppdatera er om skåpet jag och Gab släpade hem från Emmaus i söndags.
Det tog oss ungefär 25 pauser på de där 500 meterna, och vi båda hade värsta träningsvärken i armarna igår, men det var det nästan värt.   
 
För nu hörrni, så har vi typ ett fönster man kan titta in genom fast man redan är inne:
Tanken är nog att vi skall lägga upp det på väggen sen också.
Nu är vi ju inte direkt personer som lägger upp saker på väggarna även om vi bestämt oss för att göra det, men ändå. Vi får se.
 
Hur som helst så har vi ett köksbord igen, för Gab har flyttat sina odlingsprojekt:

...Och UFO-lampan också. Uppenbarligen.
 
 
Nu blir det ostbågar, cola och DOX.
Kalasbra!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag läser "ostbågar och cola" och vill dö lite inombords av begär! Det är liksom nästan mina enda två laster här i livet. Jag röker inte, dricker kanske två gånger per år och knarkar verkligen inte. Så jag borde ju få äta och dricka cola och ostbågar minst fem dagar i veckan. Och verkligen idag framförallt.
Åh

2012-11-21 @ 20:43:37
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback