YOU SAY GOODBYE AND I SAY HELLO

 
Som ni kanske kommer ihåg dog min dator för några veckor sen.
Gab installerade tålmodigt om windows, en ny hårddisk köptes och jag lyckades till och med hitta tillbaka till mIRC!
Det tog liksom ett tag innan den var på gång igen.
 
Josåatt heh. Igår fick min dator virus!
 
Spontant känner jag att vi kanske bara borde formatera burken. Vore lite surt att bli av med en del paintbilder jag lagt ner alldeles för mycket tid på, men annars är det okej.
 
Och jag får inte använda mitt minneskort i närheten av Gabs dator (känslig kille det där*), så ni får nöja er med mustaschparty tillsvidare:
 
*Nej det är han inte. Det är jag som är en virusmagnet.

Kommentarer
Postat av: aliengirl ^w^

Sv: Ja, jag tänkte det med nu. Det hade varit kul att prova på nagellackspennor. :)

Va, har din dator fått ett virus. Har hänt mig 1 gång på min gamla bärbara. :o

2012-09-10 @ 20:08:39
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Ellet

Åh, mIRC! Nostalgin är TOTAL! Älskar mirc, fast jag inte har någon särskild att prata med där längre!

2012-09-11 @ 11:48:44
URL: http://rostmackan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback