...I COULD BE HANDY MENDING A FUSE

 
Idag har vi köpt både spackel och nån form av easy cover-tapettjohejsan, så nu kommer våra silvriga tapeter att bli kalasfina. Om vi nu får upp dem nångång. 
 
Och igår lekte jag handyman med hammare och såg. Vanligtvis är det Gabs grej (jaja, jag hör Lady Dahmer sucka ända hit, men om hon såg hur pojkebarnets ögon entusiatiskt lyser upp varje gång han får använda en hammare skulle hon förstå varför jag inte brukar ta det ifrån honom) men eftersom han var på jobb och det är lite tveksamt hurvida grannarna uppskattar såna projekt kvällstid kirrade jag det istället.
 
Alltså nej, jag har inte byggt ett eget vitrinskåp eller så. Bara fixat iordning våra föredetta garderober så man kan bära ut dem i sopsäckar utan att sticka sig eller få en bräda i skallen.
 
DIE MTRFKR SPIK, DIE!
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Haha älskar bilderna :) Härligt att hamra lite!

2012-09-01 @ 21:03:35
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback