OH YES WAIT A MINUTE

 
Min förlovningsring togs ju ur bruk för ungefär ett halvår sen, och jag har börjat sakna den lite nu.
Så för en vecka sen började jag smida storslagna planer att ta mig till stan och försöka få den fixad den här helgen.
Igår gjorde jag till och med lite research och googlade fram ställen som kan tänkas vara up for the challenge.
 
Och först idag, när jag skulle byta handske, fick jag nån mindre aha-upplevelse om att det kanske inte var helt genomtänkt.
 
...D'oh!
 
 
Alltså, jag kan ju få den fixad ändå. Men på nåt sätt känns det inte så lockande att stå där och krångla mig ur och i mitt nya supertighta klädesplagg för att prova storlekar.
Så den får nog vänta sex månader till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback