WOULDN'T IT BE NICE

 
Efter gårdagens inlägg kände jag mig rätt sugen på att få hallen klar, så idag har jag varit skitduktigt och fixat massvis.
Sjukt tråkigt är det, men jag hör liksom hur min nya spegel tassar sig närmare för varje kvadratcentimenter som blir klar att tapetsera på. Så det är lätt värt det.
 
Måste komma ihåg att försöka övertyga Gab att det här beror på att jag är en omtänksam flickvän som vill skona honom från en tradig helg. Så kanske han köper godis till mig sen.
 
Jag känner att det här är snudd på genialiskt.
 
Full koncentration, indeed!

Nu fixa mat, se på Property Ladder och sen fortsätta.
Håhå, hårt liv det här.
 

Kommentarer
Postat av: Luxxie - Kreativitet Deluxe

Låter som en mycket bra plan! ;)

2012-09-20 @ 22:30:11
URL: http://luxxie.blogg.se
Postat av: Signerat Johanna

Hahahah, kvinnlig list när den är som bäst ;)

2012-09-21 @ 14:53:00
URL: http://www.signeratjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback