FINN CRISP

 
Hade en helt underbar (inte alls ångestframkallande) migrän när jag vaknade imorse, så dagen har tillbringats i horisontellt läge på soffan.
Det känns fortfarande som att huvudet skall explodera när jag rör på mig, men illamåendet har i alla fall gått över nu. Vilket är rätt trevligt. Jag blir liksom alltid extremt luktkänslig när jag har migrän, och det brukar väl funka sådär att spy då. 
Som tur är slipper jag i alla fall den där ljuskänsligheten folk brukar prata om, så jag har försökt underhålla mig själv med alla avsnitt av alla serier som finns. Ungefär. 
 
Lite frivolitetsmönster och väldigt många surskorpor har det blivit också.
 
 
Återkommer när skallen lugnat ner sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback