KALAS!

 
Det har ju varit en viss brist på speglar i vår lägenhet, så när det var dags att kirra nya garderober till sovrummet och jag hittade en med spegeldörrar på jysk blev jag överlycklig.
Visst, den är lite vind och sådär, men ändå. SPEGLAR!
Gab däremot verkade inte riktigt lika entusiastisk. "Linda, du är rädd för speglar när det är mörkt. I så fall får vi sova i vardagsrummet" lät det.
Phö. Visst. Jag tycker att de är en smula obehagliga ibland, men så illa är det ju inte. Tänkte jag.
 
Hur som helst:
Tahdaa! Vi är med garderob!
 
Det är möjligt att det här har resulterat i att jag spenderar nätterna nergrävd under täcket och får konstruera ett nytt litet andningshål under näsan varje gång jag rör på mig, men ändå. SPEGLAR!
Man behöver liksom inte längre gissa hur man ser ut!
 
 
/Löjligtgladtjej
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellet

Och man vänjer ju sig faktiskt, precis som att efter ett tag med katt så ser eller hör man någon slags rörelse, någonstans, och ryggradsmässigt antar man att det är kattskrället som stökar.

2013-04-10 @ 21:17:24
URL: http://www.ellets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback