TVÄTTLISTA

 
Tvättmaskinerna snurrar på där nere i källaren, och eftersom jag inte hinner göra något vettigt mellan varven tänker jag svara på en liten lista som jag hittade hos midnattsgatan.

Hur såg du ut för ett år sedan?
Ungefär som jag såg ut för 10 år sen och som jag ser ut idag:

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Eftersom det blivit tradition att dagligen berätta för en måttligt intresserad sambo om hur mina figurer i virtual families mår är det kanske "familjen".

Har du någon fobi?
Ja! Jag får panik och börjar gråta bara jag ser en bild på en speciell grej som jag är livrädd för. Men för att undvika eventuella utpressningsförsök i framtiden skippar jag att berätta vad det är.
Annars tycker jag också att valar (och andra större havsdjur) är absurt obehagliga, men jag vet inte om jag skulle kalla det en fobi.
  
Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Gabs makaronilåda, helt awesome!

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
"Du är min geléklump!"
Det står mellan det och när Gab undrade om jag kan tvätta hans tröja.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Varje morgon när jag stiger upp. Inte för att jag ser det som en merit i sig, utan för att jag fortfarande inte ställt om klockan från vintertid, så i några sekunder tror jag alltid att klockan är en timme mindre än vad den är och känner mig bäst i världen.

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Hm, det enda jag har inplanerat är att gå till Mobilia och köpa ett par byxor. Så kanske det då.

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Det beror på vilket humör jag är på. men söt och glad musik gör mig alltid peppad, så:
 
 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Förutom tyg och knutar och såntdär:
 

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Tja. Plåtat mjödtillverkning, det var nytt för mig.

Vad oroar du dig för?
Ingenting egentligen. Känns alltid som att jag borde oroa mig för mer än vad jag gör.

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Hm, jag såg Fredrik eller Martin (heter de så?) från All världens reklam på tågstationen en gång. Räknas det?

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Nordkorea.

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
Så här:
 
(Jag har aldrig tagit några)

Har veckan varit bra än så länge?
Japp. Många kakor har ätits och det har varit rätt fint ute. Funkar kalasbra.

Kommentarer
Postat av: Liie

Hahahaha alltså jag kan inte sluta skratta "Det står mellan det och när Gab undrade om jag kan tvätta hans tröja." typiskt min humor :p

2013-04-28 @ 20:16:30
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback