LAZY JONES

 
I måndags ringde mamma och frågade om vi skulle göra nåt på valborg.
"Nä, inget speciellt. Kanske äta lite munkar och dricka mjöd" svarade jag.
 
Och exakt så blev det.
 
Om man bortser från de där 92 minuterna vi kollade på The Cove så har resten av ledigheten gått åt till att göra så lite som möjligt. Mest aktiva var vi kanske när vi låg i soffan och försökte gissa vad för låtar det var vi lite dovt kunde höra från nån grannes lägenhet. 
 
Det här kan ha varit det största slöseriet med solsken någonsin.
 
 
Okej, jag gullade lite med Nora också såklart. Men det är ju obligatoriskt.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Fin kanin! Och är mjöden god? Jag får alltid för mig att det kommer smaka gotlandsdricka och det smakar SKIT! Så, ett fint illustrerande inlägg med bilder vill jag ha!

2013-05-02 @ 19:00:14
URL: http://www.ellets.se
Postat av: H

Åh vad avis jag blir! Jag vill också ha en gosig liten kanin, eller två :) Men ack, en allergisk sambo så jag får nog vänta tills vi har hus och trädgård... Hon ser så liten ut, men det är kanske rasen?

Svar: Åh, jag har också en allergisk sambo är också allergisk, men det har gått hur bra som helst att ha henne på balkongen :) Egentligen är hon nog rätt stor för att vara en hermelinkanin (jag känner ett visst ansvar här att förvarna om sötchocken du gissningsvis kommer att drabbas av om du får för dig att bildgoogla).
phyllisholly.blogg.se

2013-05-10 @ 11:10:58
URL: http://rainbowcreativity.blogspot.com
Postat av: H

OMG jag gjorde precis det!! Sjuuukt söta! Dessutom kom det upp några bilder på chinchillor och jag vill verkligen ha en sån med! Jag hade lite redan planerat vad min chinchilla skulle heta och allt när min sambo ba eh jag är allergisk mot hö också -.- Men jag har också tänkt på detta med utekanin :) Tills dess tittar jag in här igen och ååar och aaahar ;)

2013-05-18 @ 15:26:43
URL: http://rainbowcreativity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback