LET IT SNOW

 
Jo. Man kan väl säga att det har varit rätt lungt här efter att Gabs semester började.
Och då menar jag inte bara på bloggen.
Vi har sett ungefär tusen filmer (snarare fem, men med tanke på hur mycket jag ogillar att se på film så känns det som fler) och ätit gott.
Så igår började vi vakna lite ur vår koma för att hinna med julen också. hittills går det enligt tidsplanen, men jag börjar bli lite osäker på om jag kommer att hinna slå in juklapparna.
 
Men nu var det inte det jag kom hit för att berätta.
Nej, det här inlägget skulle handla om de där små snöflingorna jag gjorde för ett tag sen. 
Jag ville egentligen hänga dem i granen, men eftersom det är strikta regler här om att den inte får kläs före dagen innan julafton hängde jag upp dem i köksfönstret i protest.
Och i just protestsyfte fungerade det väl sådär. Gab gillade nämligen vårt nya snöfönster.
 
 
Så nu överväger jag att låta dem häng kvar, trots att jag äntligen skall få pynta det där plastträdet ikväll.
 
Och sen skall vi se på the nightmare before christmas. Vilket antagligen blir sista filmen vi hinner se det här året innan min antifilm-hjärna får allvarliga problem.
 

Kommentarer
Postat av: Ellet

Att klä granen dagen före jul har jag skippat helt med tanke på att vi aldrig firar jul hemma nuförtiden, och i pimpets anda vill man ju hinna njuta av granen! Jättefina snöflingor förövrigt, dom är ju fina varsomhelst! Gör en omgång till och ha i granen nästa år! :) Skicka ett gäng till mig också, jag orkar ju verkligen inte lära mig hur man gör själv. Och dom är ju så fina!

2012-12-25 @ 18:47:03
URL: http://rostmackan.blogspot.se/
Postat av: Neha

Vi klär inte heller granen förren dagen innan. Snöflingorna var superfina:)

2012-12-26 @ 17:36:39
URL: http://Http://Nehaexponerar.blogg.se
Postat av: Liie

sv: Vad roligt att du är med i goodiebagtävlingen och tack så hemskt mycket för att du svarat på enkäten! Det hjälper mig verkligen att anordna bättre och roligare tävlingar på bloggen framöver. Gott nytt år!

så snygga snöflingor också!

2012-12-30 @ 16:53:10
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback